Pomoc

Poniżej znajdą Państwo szczegółowe instrukcje dotyczące korzystania z serwisu Airpark24.

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów lub wątpliwości które nie zostały wyjaśnione poniżej zapraszamy do skorzystania z działu Kontakt – postaramy się jak najszybciej pomóc w rozwiązaniu problemu.

Lista tematów:


Jak założyć Konto Klienta/zarejestrować się na stronie?

Konto Klienta jest wymagane do właściwej obsługi dokonanych rezerwacji. Jego założenie do zaledwie kilka prostych kroków:

  1. W górnym menu strony wybieramy odnośnik Moje Konto. Na wyświetlonej stronie, w sekcji zatytułowanej Zarejestruj się wpisujemy adres email oraz hasło którego będziemy używali. Po zapoznaniu się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności strony klikamy Zarejestruj się.
  2. W celu szybkiego i wygodnego dokonywania rezerwacji najkorzystniej od razu dodać swoje dane. W tym celu ponownie wybieramy odnośnik Moje Konto. Logujemy się przy użyciu wcześniej wybranego adresu email oraz hasła i wybieramy Adresy. Następnie Dodaj przy Adresie Rozliczeniowym. Wypełniamy wszystkie niezbędne dane (proszę dokładnie upewnić się, że są prawidłowe – jest to niezbędne do właściwej obsługi rezerwacji) i klikamy Zapisz Adres.
  3. To wszystko. Można dokonywać rezerwacji 🙂

Powrót do góry


Jak dokonać rezerwacji?

W serwisie Airpark24 istnieje kilka możliwości dokonywania rezerwacji, między innymi: przy wykorzystaniu wyszukiwarki ze strony głównej, korzystając z wyszukiwarki ofert na podstronie konkretnego lotniska lub z poziomu podstrony konkretnego parkingu. Poniżej przedstawimy jeden z nich:

  1. Korzystając z wyszukiwarki wybieramy interesujące nas lotnisko (miasto), termin (datę wyjazdu oraz powrotu) i klikamy Szukaj.
  2. Na kolejnej stronie zobaczymy oferty parkingów z dostępnymi miejscami postojowymi w wybranym terminie oraz cenami za parkowanie. Wybieramy konkretny parking. Proszę zapoznać się z opisem parkingu, aby mieć pewność, że wybrana oferta odpowiada naszym oczekiwaniom.
  3. Będąc na stronie konkretnego parkingu konieczne jest wpisanie orientacyjnej godziny przyjazdu (proszę wziąć pod uwagę konieczność wcześniejszego przyjazdu – doliczyć czas niezbędny na załatwienie formalności, przepakowanie bagaży i transfer na lotnisko). Następnie klikamy Rezerwacja.
  4. Jeśli nie zrobiliśmy tego wcześniej konieczne jest uzupełnienie danych. Przechodzimy przez proces dokonania płatności (strona korzysta z usługi szybkich płatności dostarczanych przez firmę Przelewy24.pl)
  5. Otrzymujemy potwierdzenie zamówienia oraz rezerwacji na adres email. Na potwierdzeniach znajdą Państwo adres oraz dane kontaktowe wybranego parkingu – w przypadku pytań dotyczących warunków parkowania lub innych ustaleń proszę kontaktować się z konkretnym parkingiem.
  6. Potwierdzenie rezerwacji znajduje się również na naszym Koncie Klienta w zakładce Rezerwacje.

Powrót do góry


Jak anulować rezerwację?

W serwisie Airpark24 istnieje możliwość anulowania rezerwacji na dobę przed jej rozpoczęciem. Zwrot kosztów następuje w terminie do 14 dni.

Aby anulować rezerwację należy zalogować się na Konto Klienta wybierając z górnego menu odnośnik Moje konto. Następnie po zalogowaniu wybieramy zakładkę Rezerwacje i po wybraniu konkretnej rezerwacji klikamy Anuluj rezerwację i zatwierdzamy ponownym kliknięciem.

Powrót do góry